Stille week - korte diensten

SAMENKOMSTEN IN DE STILLE WEEK OP 25 T/M 30 MAART 2024

Het thema voor de Stille Week is dit jaar ‘Met vallen en opstaan – Met Petrus op weg naar Pasen’.

In de samenkomsten in de Stille Week gaan we kijken en luisteren naar verschillende aspecten uit het leven van Petrus.
De samenkomsten worden dit jaar in de Bartholomeüskerk van Stedum gehouden op maandag tot en met donderdag en op zaterdag. Op vrijdag is er geen samenkomst.
We beginnen elke avond om zeven uur. Een samenkomst duurt ongeveer een half uur. Iedere avond willen we met elkaar zingen, is er een korte overdenking, een muzikaal moment en een stiltemoment.
U en jij wordt van harte uitgenodigd om een of meerdere samenkomsten in de Stille Week mee te beleven.
De organisatie is in handen van een werkgroep die bestaat uit mensen uit verschillende kerken uit Stedum en omgeving.
De samenkomsten zijn ook digitaal te beluisteren via www.kerkomroep.nl/#/kerken/10525.

De werkgroep Stille Week

Geplaatst op: 18-03-2021