Kerkdienst in Thesinge

Diaken:Jaap van Zanten
Collectes:1e. Artsen Zonder Grenzen 2e. Kerk

Dienst op zondag 18 februari - 10.00 uur in Thesinge

Deze dienst wordt met geluid en beeld via Kerkdienstgemist.nl uitgezonden.

Klik hier voor Kerkdienstgemist GTSTP

klik hier voor de liturgie

1e collecte.  KerkinActie - Noodhulp Griekenland

Samen in actie voor mensen in nood
Waar de nood het hoogst is, zijn onze teams om hulp te bieden. Mensen die getroffen zijn door natuurrampen, ziekte-uitbraken of conflicten, kunnen bij ons terecht voor medische zorg. Ook spreken we ons actief uit als we onrecht tegenkomen. Met ruim 65.000 hulpverleners in meer dan 70 landen komen we in actie voor iedereen die dat nodig heeft. Vanuit ons hoofdkantoor in Amsterdam coördineren we hulpprojecten in ruim 30 landen. Niets van ons werk is mogelijk zonder donateurs en uw gift. Wij nemen namelijk geen geld aan van overheden. Expres, want wij komen juist vaak in actie daar waar overheden te kort schieten. Wij worden gestuurd door ons morele kompas en medische nood. Niet door politieke, religieuze of financiële belangen.
Meer lezen: www.artsenzondergrenzen.nl

klik op deze link  of scan qr-code hieronder